- MÜEBBET KAÇIKLIK -

Sırlandıkça güzelleşen bir yalan gibi üzerimdeki senaryo...
Aynı yaradan kanıyorum aklıma girişinin her yıldönümünde.
Yıl olgusu zamana ters düşüyor bende.
İçimde aklıma baskın bir zamansızlık isyanı,
Bastıramadım çığlıklarımı.
Deliliğime bastım avucumdaki tüm tuzları.
İçine kandığım herkesi içime aldım.
İçimde sandım.
Kendim saydım.
Bir bakışımla yandım aynalarda.
Gidenlerle yitti pencerelere yüz süren harflerim,
Kalana kandım.
Yalnızlığı yok sayarken bilmezliğin gölgesinde,
Kalabalıklar eğreti dururdu yüreğimde.
Anlayamadım.
Kuşlar konardı artık yükselen omuzlara,
Bu sağlam adımlara kulağım sağır.
Anlamsızlardan düştüm çaresizliğimin dersini.
Ben alçaldıkça yükselirdi insanlar.
Ah be dost!
Deliliğime bastın.

Çakıldığım yerden düştüm notları.
Kalemimden cenazeler kaldırdım nice acılara.
Kağıdı bile kandırdım kalemi ortak ederek susuşuma.
Eskimez sandığım çocukluğumu sarmışken yüreğime,
Yolum düştü boşluğa.
Enkazım kalktı içimden bir yerden.
Tam dışa açacakken pencerelerimi,
Temelinden sarsıldı güvenim.
Adımlar biriktirdim aynı acının tecritlerinde.
Gardiyanların sonbahar yüzleri soğurdu itirazlarımı.
İçimdeki sesin kime ait olduğunu anlayamadım hala.
Hayretlerimi taşırdım gözlerimin kıyısına.
Karanlıklara sindim bakışlarımı gömüp gözlerime.
Yanlış masallarla büyümüş bir çocuk gibiydi aydınlık
Ve en çok aydınlık nöbeti yazıldı kabahat bekçilerine.
Bakışlarıma şifreler konuldu, çözüldü
Ve artık sözüne bakılmaz oldu gözümün.


Az kullanılmış tecrübelerimden yıprandım.
Ruhumu sığdıramadım görülmezliğime.
Müebbet kaçıklıkla yargıladım varlığımı.
Hangi dilde olursa olsun,
"Gitmek" fiilini çekimleyemedim kendime. 
Ellerim yanardı perde arkasında,
Sahneler buzdan duvarların mimarını sergilerdi.
Sırlandıkça güzelleşen bir yalan gibiydi.
Senaryo kapadı yorgun gözlerini.
Ah be dost!
Gözlerimdi yandığın.


2012



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

- BEDEN ASLA YALAN SÖYLEMEZ -

- ANNELER ANNELERİNİ SEVMEZ NEDEN -

KARNIMIZ DOYUNCA AŞK BAŞLAYACAK*